REGISTRUJTE SE - NAKUPTE VÍCE NEŽ 2KS OD STEJNÉHO ZBOŽÍ A MÁTE SLEVU U VĚTŠINY SORTIMENTU 3 - 10% + DOPRAVA OD 60,- A U VYBRANÉHO ZBOŽÍ NAD 2000,- ZDARMA

ZÁSILKOVNA

V lednu 2018 jsem pro vás  - mé zákazníky spustila možnost vyzvedávat si své zboží v Zásilkovně - ale hned během února se našlo do této chvíle nezvykle mnoho zákazníků, kteří si své zboží nevyzvedli a bylo vráceno zpět - navíc někteří si ho nevyzvedli ani přes ujištění, že tak učiní a žádost o opětovné odeslání zboží. Toto považuji za velmi nekorektní chování, kdy si mnozí neuvědomují důsledky svého jednání.

Tyto náklady spojené s odesláním zboží, tuto mou radost z nové služby docela zhatili.

Proto - ještě dávám této službě šanci, ale jestliže se mi přes veškerou snahu a komunikaci, vrátí ještě nějaké nevyzvednuté objednávky, budu muset Zásilkovnu umožnist pouze při platbě předem na účet.

Děkuji za pochopení a věřím, že těm zákazníkům, kteří jsou korektní se tato případná změna nedotkne, případně jí přijmou jako nutnost ochrany mne jako obchodníka před nekorektností zákazníků - ano - je to tak - ne jen nekorektní obchodníci, ale i nekorektní zákazníci existují.